سال نو بر همه ی جهانیان مبارک باد.

سال نو بر همه ی جهانیان مبارک باد.

دراین جلسه آقای تیرافکن معاون آموزشی اداره درمورد برنامه ی سالانه وشاخص های مورد
نظر توضیحات کاملی را ارائه داد که معاونین آموزشی مدارس می بایست این شاخص ها را مدنظر قرار
داده ودر برنامه گنجانده شود
ادامه مطلب کلیک کن
دانلود نمودار ادامه مطلب
دانلود نمودار ادامه مطلب
دانلود ادامه مطلب
برای دیدن تصاویر به ادامه مطلب بروید
چگونه یک معلم فعال ، پرانرژی و تاثیر گذار باشیم ؟
معلم منفعل ، تاثیر پذیر صرف و کم انرژی و یا برعکس ؟
هر شخصی دوست دارد در موقعیت ها و شغل خود ، فردی موثر ، موفق ، و مطرح بوده و به او با دیده منفعل ، بی تفاوت ، تاثیر پذیر صرف ، گوشه گیر و نا کارآمد نگاه نشود و تمایل دارد بتواند بر محیط کاری خود ، همکاران ، مدیران و مافوقان و غیره تاثیر مثبت بگذارد. روش های بسیار زیادی برای این کار وجود دارد که برخی از آنها فهرست وار درج می گردد :
تحلیلی علمی پیرامون فهم معانی سبع
سماوات/السماوات السبع/ السماوات و الارض از
دیدگاه وحی در قرآن
800x600 Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA MicrosoftInternetExplorer4 /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman","serif";}
مقدمه
مقاله حاضر تحقیقی علمی و قرآنی در ارتباط با فهم معانی(سبع سماوات/السماوات السبع/ السماوات و الارض) از دیدگاه وحی در قرآن و بررسی نجوم در کیهان شناسی است.
همانطور که می دانید کیهان خاستگاه حضور میلیاردها کهکشان و هر کهکشان(کاهکشان) خاستگاه حضور میلیاردها خورشید است. هر خورشید مرکزی جهت مجتمع نمودن سیارات و حرکت آنها حول محور خویش است.امروزه بشر با مطالعه در ماهیت هستی(دنیا) به دو پدیده اساسی بنام بوزون(انرژی) و فرمیون(ماده) پی برده است.کلیه سازندهای کیهانی مشهود و قابل سنجش از این دو پدیده حادث شده اند.
اجسام(ماده- مواد)از ابرپیکره ها تا خرد ذره ها همچون: خوشه ها، کهکشانها، سیاهچاله ها، ستارگان، سیارات، اقمار، دنباله دارها، سحابی ها،شهاب ها،کوهها،ابرها،آبها،خاکها،گیاهان، حیوانات، عناصر، مولکولها، اتمها، ذرات بنیادی وکوارکها ذاتا فرمیونی بوده و چون بعد دارند تقسیم پذیرندو سنگ بنای آنها کوارک-لپتون(الکترون+میو آن+نوترینو) است.خرد ذره ها و زیر خردذره های ناظم کیهانی همچون: گراویتونها، الکترومغناطیس، نیروی اتمی ضعیف و قوی ، ذاتا بوزونی بوده و عامل انرژی و نیرو می باشند که در بین فرمیونها جاری و ساری اند.
روش های تقويت انشاي دانش آموزان ابتدایی
800x600 Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA MicrosoftInternetExplorer4مقدمه : توصيف وضعيت موجود
در حيطه زبان آموزي, چهار ركن اصلي گوش دادن – صحبت كردن خواندن و نوشتن امروزه در دنيا به عنوان يك قانون مسلم پذيرفته شده، در آموزش تمامي زبان هاي دنيا و برنامه هاي آموزشي مدنظر قرار مي گيرد.
در اين چهار قدم به ترتيب نوشتن جايگاه چهارم را به خود اختصاص داده، چرا كه سه امر گوش دادن و صحبت كردن و خواندن براي نوشتن مقدمه و پيش سازمان دهنده، و زمينه بوده و بالاترين سطح را به خود اختصاص داده است.
از آنجايي كه مقطع ابتدايي پايه اي براي مقاطع ديگر بوده، ما نيز چند سالي در اين مقطع تدريس كرده ايم. امروزه در امر زبان آموزي نگارش از اهميت بالايي برخوردار است، مخصوصاً در پايه سوم كه اولين پايه اي است كه به صورت مستقل انشا نوشته مي شود، چون در پايه دوم از جمله نويسي استفاده مي گردد، اين جملات اكثراً مرتبط با هم نيستند و هر يك به طور جداگانه نوشته مي شود و بيشتر نحوه و ساختار جمله، منظم كردن جملات در هم ريخته , كوتاه سازي، تركيب جملات ساده يا جمله سازي با كلمات ساده مد نظر است . براي دانش آموزان نوشتن جملات و متن به صورت مرتبط در پايه سوم با توالي مناسب مشكل مي باشد.