سال نو بر همه ی جهانیان مبارک باد.


http://www.dl.takmobile.org/writer/2009-03-16_09.45.58_81.jpg



جلسه معاونت آموزشی درمورد برنامه اجرایی سالانه در24 اسفند89با مدیران مجتمع هاومدیران مدارس شهری

دراین جلسه آقای تیرافکن معاون آموزشی اداره درمورد برنامه ی سالانه وشاخص های مورد

نظر توضیحات  کاملی را ارائه داد که معاونین آموزشی مدارس  می بایست این شاخص ها را مدنظر قرار

 داده ودر برنامه گنجانده شود  

ادامه نوشته

سوالات شگفت انگیز برای کودکان

 

 

 

دانلود لینک مستقیم

گردهمایی مدیران مجتمع ومربیان پیش دبستان باحضور دکتر خاکی در خانه معلم زابل


ادامه نوشته

برگزاری آزمون دبیرستان درروز چهارشنبه1389/12/18


ادامه نوشته

برگزاری آزمون جامع در آموزشگاههای تحت پوشش درروز چهارشنبه89/12/18 ساعت10صبح


ادامه نوشته

دانلود بولتن طرح های اجرایی مجتمع آموزشی و پرورشی شهید عباس مرادی


ادامه نوشته

بازدید از طرح های اجرایی در مدارس تحت پوشش


ادامه نوشته

بازدید مدیریت مجتمع  وآقای گلوی مسئول امتحانات از آموزشگاههای تحت پوشش


ادامه نوشته

دلایل افت تحصیلی   - لینک دانلود  word

 

 

دانلود

نشست تخصصی مدیر مجتمع با دبیران دبیرستان شهید مطهری


ادامه نوشته

مراسم روز درختکاری در مجتمع


ادامه نوشته

ورزش صبحگاهی درمدارس مجتمع



ادامه نوشته

جلسات مدیر مجتمع با مسئولین اداره+تصویر



ادامه نوشته

معرفی مجتمع


ادامه مطلب کلیک کن

ادامه نوشته

نمودار نرخ قبولی دانش آموزان مقطع ابتدایی مجتمع آموزشی و پرورشی شهید عباس مرادی سدکی

 

دانلود نمودار ادامه مطلب

ادامه نوشته

نمودار نرخ قبولی دانش آموزان مقطع راهنمایی مجتمع آموزشی و پرورشی شهید عباس مرادی سدکی در سال ۸۸-۸۹

 

دانلود نمودار ادامه مطلب

ادامه نوشته

دانلود برنامه پرورشی مجتمع

 

 

دانلود ادامه مطلب

ادامه نوشته

بازدید مدیریت مجتمع از مدارس تحت پوشش+عکس




برای دیدن تصاویر به ادامه مطلب بروید

ادامه نوشته

800x600

چگونه یک معلم فعال ، پرانرژی و تاثیر گذار باشیم ؟

800x600 Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA MicrosoftInternetExplorer4

معلم منفعل ، تاثیر پذیر صرف و کم انرژی  و یا برعکس ؟

هر شخصی دوست دارد در موقعیت ها و شغل خود ، فردی موثر ، موفق ، و مطرح بوده و به او با دیده  منفعل ، بی تفاوت ، تاثیر پذیر صرف ، گوشه گیر  و نا کارآمد نگاه نشود و تمایل دارد  بتواند بر محیط  کاری خود  ، همکاران ، مدیران و مافوقان  و غیره  تاثیر مثبت بگذارد. روش های بسیار زیادی برای این کار وجود دارد  که برخی از آنها فهرست وار درج می گردد :

ادامه نوشته

800x600

تحلیلی علمی پیرامون فهم معانی سبع


سماوات/السماوات السبع/ السماوات و الارض از


دیدگاه وحی در قرآن


800x600 Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA MicrosoftInternetExplorer4 /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman","serif";}

مقدمه 

مقاله حاضر تحقیقی علمی و قرآنی در ارتباط با فهم معانی(سبع سماوات/السماوات السبع/ السماوات و الارض) از دیدگاه وحی در قرآن و بررسی نجوم در کیهان شناسی است.

همانطور که می دانید کیهان خاستگاه حضور میلیاردها کهکشان و هر کهکشان(کاهکشان) خاستگاه حضور میلیاردها خورشید است. هر خورشید مرکزی جهت مجتمع نمودن سیارات و حرکت آنها حول محور خویش است.امروزه بشر با مطالعه در ماهیت هستی(دنیا) به دو پدیده اساسی بنام بوزون(انرژی) و فرمیون(ماده) پی برده است.کلیه سازندهای کیهانی مشهود و قابل سنجش از این دو پدیده حادث شده اند.

اجسام(ماده- مواد)از ابرپیکره ها تا خرد ذره ها همچون: خوشه ها، کهکشانها، سیاهچاله ها، ستارگان، سیارات، اقمار، دنباله دارها، سحابی ها،شهاب ها،کوهها،ابرها،آبها،خاکها،گیاهان، حیوانات، عناصر، مولکولها، اتمها، ذرات بنیادی وکوارکها ذاتا فرمیونی بوده و چون بعد دارند تقسیم پذیرندو سنگ بنای آنها کوارک-لپتون(الکترون+میو آن+نوترینو) است.خرد ذره ها و زیر خردذره های ناظم کیهانی همچون: گراویتونها، الکترومغناطیس، نیروی اتمی ضعیف و قوی ، ذاتا بوزونی بوده و عامل انرژی و نیرو می باشند که در بین فرمیونها جاری و ساری اند.

ادامه نوشته

800x600

روش های تقويت انشاي دانش آموزان ابتدایی

800x600 Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA MicrosoftInternetExplorer4

مقدمه : توصيف وضعيت موجود

در حيطه زبان آموزي, چهار ركن اصلي گوش دادن صحبت كردن  خواندن و نوشتن امروزه در دنيا به عنوان يك قانون مسلم پذيرفته شده، در آموزش تمامي زبان هاي دنيا و برنامه هاي آموزشي مدنظر قرار مي گيرد.

در اين چهار قدم به ترتيب نوشتن جايگاه چهارم را به خود اختصاص داده، چرا كه سه امر گوش دادن و صحبت كردن و خواندن براي نوشتن مقدمه و پيش سازمان دهنده، و زمينه بوده و بالاترين سطح را به خود اختصاص داده است.

از آنجايي كه مقطع ابتدايي پايه اي براي مقاطع ديگر بوده، ما نيز چند سالي در اين مقطع تدريس كرده ايم. امروزه در امر زبان آموزي نگارش از اهميت بالايي برخوردار است، مخصوصاً در پايه سوم كه اولين پايه اي است كه به صورت مستقل انشا نوشته مي شود، چون در پايه دوم از جمله نويسي استفاده مي گردد، اين جملات اكثراً مرتبط با هم نيستند و هر يك به طور جداگانه نوشته مي شود و بيشتر نحوه و ساختار جمله، منظم كردن جملات در هم ريخته , كوتاه سازي، تركيب جملات ساده يا جمله سازي با كلمات ساده مد نظر است . براي دانش آموزان نوشتن جملات و متن به صورت مرتبط در پايه سوم با توالي مناسب مشكل مي باشد.


ادامه نوشته